مجله آموزشی و سلامتی
به فصلنامه سلامتی خوش آمدید اینجا کلی مطالب آموزشی به ضورت رایگان گذاشته میشه امید که مفید واقع شود.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس dostaneh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 45
باردید دیروز : 32
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 1536
بازدید سال : 9109
بازدید کلی : 22897
لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ (مخصوص بازی)

لپ تاپ گیمینگ یکی از پرطرفدارترین انواع لپ تاپ در بین جوانان و نوجوانان به حساب می‌آید. هرکس که عاشق بازی‌های کامپیوتری حرفه‌ای باشد، به‌دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ نیز است. لپ تاپ گیمینگ چه تفاوتی با لپ تاپ‌های معمولی دارد؟ کدام لپ تاپ گیمینگ از همه بهتر است؟ قیمت لپ تاپ های گیمینگ در چه بازه قیمتی قرار دارند؟ لپ تاپ مخصوص بازی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ بهترین لپ تاپ برای بازی های سنگین کدام است؟ در این بخش قصد داریم تا به تمامی سؤالات شما پاسخ دهیم. لیست روز قیمت لپ تاپ را می‌توانید در سایت تکنولایف با مشاهده کنید و از آفرهای روزانه ما روی انواع نوت بوک های موجود در بازار بهره‌مند شوید.

 

لپ تاپ گیمینگ چیست؟

اگر قصد خرید لپ تاپ مخصوص بازی داشته باشید، باید به‌دنبال لپ تاپ های گیمینگ بگردید. به‌صورت کلی به انواع لپ تاپ برای بازی های سنگین ، لپ تاپ گیمینگ گفته می‌شود. انواع مختلف لپ تاپ های گیمینگ ارزان ، لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب و مدل‌های گران قیمت در بازار وجود دارند. قیمت لپ تاپ گیمینگ متناسب با مشخصات و عملکرد لپ تاپ متغییر است. پس باید گفت لپ تاپی که قادر به اجرای بازی‌های سنگین و روز دنیا باشد را لپ تاپ گیمینگ می‌نامند.

 

لپ تاپ گیمینگ چه تفاوتی با لپ تاپ‌های دیگر دارد؟

لپ تاپ گیمینگ جزء انواع لپ تاپ گران قیمت است. خب سؤال اینجاست که یک لپ تاپ بازی چه مشخصاتی دارد که آن را متفاوت می‌کند؟ یا اینکه تفاوت انواع لپ تاپ گیمینگ با لپ‌تاپ‌های معمولی چیست؟ در اصل باید بدانید که برخی انواع مدل‌های لپ تاپ را به‌عنوان لپ‌تاپ‌های معروف گیمینگ در دنیا می‌شناسند. برای مثال لپ تاپ گیمینگ ریزر جزء برترین انواع مدل‌های لپ تاپ گیمینگ در دنیا محسوب می‌شود. با این حال می‌توانیم شاهد انواع لپ تاپ های گیمینگ hp ، لپ تاپ های گیمینگ msi ، لپ تاپ گیمینگ ایسر و ... نیز باشیم. برخی دیگر از برندها، همانند برند لنوو، یک سری جداگانه برای انواع لپ تاپ گیمینگ لنوو ایجاد کرده است. به این ترتیب می‌توانیم متوجه تفاوت آن با مدل‌های معمولی باشیم.

معمولاً لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارای صفحه نمایشگر بزرگ با کیفیت عالی و البته نرخ نوسازی بالا هستند. همچنین از درگاه‌های مختلف صوتی و تصویری همانند صدای دیجیتال و درگاه HDMI نیز پشتیبانی می‌کنند. حتی یک لپ تاپ گیمینگ ارزان نیز در مقایسه با لپ تاپ های معمولی، دارای پردازنده پرسرعت و رم قدرتمند است. همچنین تمامی انواع لپ تاپ سری گیم باید دارای پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمند باشند. وقتی که نگاهی به مشخصات لپ تاپ گیمینگ اچ پی یا لپ تاپ گیمینگ سامسونگ بیندازیم، متوجه تفاوت‌های بسیار مهمی از جمله سیستم خنک‌کننده می‌شویم. علاوه‌بر اینکه لپ‌تاپ‌های گیمینگ باید دارای سخت‌افزار بسیار سریع و پرقدرت باشند، باید بتوانند تا لپ تاپ را نیز به‌راحتی خنک کنند.

در انواع لپ تاپ گیمینگ از سیستم‌های خنک‌کننده بسیار قدرتمند استفاده می‌شود. این سیستم‌های خنک‌کننده از گرم شدن بیش از اندازه لپ تاپ در حین اجرای بازی‌های سنگین جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که تقریبا تمامی انواع لپ تاپ گیمینگ، برای مثال لپ تاپ گیمینگ شیائومی یا لپ تاپ پاویلیون گیمینگ ، همگی دارای هارد SSD هستند. هاردهای SSD سرعت بسیار بالایی دارند. به همین خاطر بهترین گزینه برای اجرای بازی‌های سنگین محسوب می‌شوند. حتی در انواع لپ تاپ گیمینگ اقتصادی این نوع هارد با ظرفیت کمتر به چشم می‌خورد.

پس در مجموع باید گفت که لپ تاپ گیمینگ دارای پردازنده قدرتمند چند هسته‌ای است که معمولاً باید Core i5 یا Core i7 باشد. همچنین معمولاً از آخرین نسل پردازنده در این لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال پردازنده نسل 11 گزینه مناسبی برای لپ تاپ های مخصوص بازی با قیمت مناسب محسوب می‌شود. همچنین یک لپ تاپ گیمینگ باید رم 12 گیگ به بالا داشته باشد. به باس و DDR هارد نیز باید دقت داشته باشید. هارد تمامی انواع لپ تاپ گیمینگ اعم از لپ تاپ گیمینگ ارزان 2021 تا لپ تاپ های گران قیمت 2022 باید SSD باشد. پردازنده گرافیکی نیز نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. پردازنده‌های مجهز به RTX با رم 4 گیگ به بالا برای اجرای بازی‌های سنگین مناسب است.

 

تفاوت لپ تاپ گرافیکی با لپ تاپ گیمینگ چیست؟

یکی از سوالاتی که در زمینه خرید لپ تاپ گیمینگ مطرح می‌شود این است که تفاوت لپ تاپ گرافیکی با لپ تاپ گیمینگ چیست؟ خب در اصل باید بدانید که لپ‌تاپ‌های گرافیکی برای افرادی مناسب است که از برنامه‌های گرافیکی سنگین استفاده می‌کنند. معمولاً لپ‌تاپ‌های گرافیکی حتی برای ادیت فیلم‌های طولانی و رندر کردن آن‌ها مناسب نیستند. پس حتی طراحان و ادیتورهای ویدئو نیز ترجیح می‌دهند که از انواع لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای برای کار خود استفاده کنند. لپ‌تاپ‌هایی که به‌عنوان لپ‌تاپ مناسب طراحی ارائه می‌شوند، برای اجرای برنامه‌های سنگین به‌صورت طولانی مدت مناسب نیستند. شاید در لحظه عملکرد مناسبی داشته باشند؛ اما همان طور که اشاره کردیم، یک لپ تاپ گیمینگ نیاز به سیستم خنک کننده مناسب نیز دارد.

به همین خاطر می‌توان گفت که لپ تاپ‌های گرافیکی مخصوص طراحان برای اجرای بازی‌های سنگین گزینه مناسبی نیست. پس اگر به‌دنبال اجرای بازی‌های سنگین هستید، فریب قیمت کمتر لپ‌تاپ‌های ارزان را نخورید. حتی اگر توان خرید نقدی ندارید، به‌دنبال لپ تاپ گیمینگ قسطی با کیفیت بالا باشید. زیرا لپ تاپ‌های گیمینگ برای اجرای بازی‌های سنگین یا برنامه‌های ادیت حرفه‌ای به مدت طولانی طراحی شده‌اند.

 

بهترین برند تولیدکننده لپ تاپ گیمینگ کدام است ؟

اگر سری به بازار بزنید و لیست قیمت روز لپ تاپ گیمینگ را بررسی کنید، متوجه تفاوت قیمتی بسیار فاحشی می‌شوید. این تفاوت قیمتی به چه علت است؟ در وهله اول باید بدانید که برند تولیدکننده لپ تاپ روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. برای مثال قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس با قیمت لپ تاپ ام اس آی سری گیمینگ تا حدودی تفاوت دارد. حال باید پرسید که کدام مدل بهتر است؟

وقتی که صحبت از گیمینگ به میان بیاید، برند ریزر همیشه در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد. با وجود آنکه برندهایی همانند الین ویر نیز رقیب ریزر در زمینه تولید محصولات مرتبط با بازی محسوب می‌شود؛ اما ریزر طرفداران مخصوص به خود را دارد. در حال حاضر برند ریزر جزو بهترین تولیدکننده لپ‌تاپ‌های گیمینگ به حساب می‌آید. البته این برند محصولاتی بسیار گران‌قیمت را به بازار عرضه می‌کند. پس اگر به‌دنبال خرید اقتصادی هستید، باید به‌دنبال برندهای معمولی‌تر بگردید.

انواع لپ تاپ های گیمینگ لنوو طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. برای مثال می‌توان به سری پاویون یا سری لژیون این برند اشاره کرد. لپ تاپ گیمینگ 3 لنوو نیز یک لپ تاپ عالی برای بازی به حساب می‌آید. در حال حاضر لپ تاپ گیمینگ هواوی و لپ تاپ گیمینگ msi نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. هر دو برند جزو برندهای معروف حال حاضر بازار ایران هستند. البته باید بدانید لپ تاپ گیمینگ msi از نظر کیفیت و قدرت، از انواع برند لنوو و ایسوس یا ایسر تا حدودی عملکرد بهتری دارد. با این حال قیمت لپ تاپ های گیمینگ ایسوس به عنوان مثال لپ تاپ rog ایسوس و لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ و همچنین لنوو از MSI و Razer مقرون‌به‌صرفه‌تر است. به همین خاطر طرفداران بیشتری دارد. 

لپ تاپ گیمینگ

قیمت لپ تاپ گیمینگ

اگر قصد خرید یک لپ تاپ عالی برای اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی را دارید، باید مبلغ نسبتاً زیادی را برای خرید خود کنار بگذارید. برخی انواع لپ تاپ گیمینگ دارای قیمت بسیار گرانی هستند. همان طور که اشاره کردیم، با افزایش کارایی لپ تاپ، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. برای مثال یک لپ تاپ Corei7 نسل 11 با گرافیک 8 گیگ و رم 16 گیگ، جزو گران‌ترین مدل‌های لپ تاپ گیمینگ به حساب می‌آید. از طرفی برند نیز روی قیمت لپ تاپ تأثیرگذار است. برای مثال قیمت لپ تاپ hp تا حدودی از قیمت لپ تاپ سری گیم ایسوس بیشتر است. در حال حاضر برندهایی همانند اپل، ریزر و ایلین ویر، گران‌ترین مدل‌های لپ‌تاپ را به بازار عرضه می‌کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 35
موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


لپ تاپ بهترین قیمت با گارانتی اصلی 27 دی ( اقساطی و فروش ویژه )

لپ تاپ بهترین قیمت با گارانتی اصلی 27 دی ( اقساطی و فروش ویژه )

laptopخصوصا کاربرانی که برای اولین بار و در سنین پایین تری اقدام به خرید لپ تاپ می کنند، قطعا این سوال در ذهنشان نقش بسته است و آن را عنوان کرده خرید hp victus اند. برای درک بهتر این موضوع بهتر است با یک مثال به ارائه پاسخ بپردازیم. پردازنده اصلی لپ تاپ نیز در حقیقت همان پردازنده مرکزی است که مانند مغز، وظیفه کنترل عملکرد، پردازش اطلاعات و ارائه آن ها به صورت قابل فهم برای سیستم عامل و سخت افزار کامپیوتر بر عهده آن است. بنابراین یک لپ تاپ از مرکز خود یعنی پردازنده اصلی شکل گرفته و در حقیقت این پردازنده است که به لپ تاپ امکان فعالیت و انجام فرامین را می دهد. کارت گرافیک لپ تاپ چیست قیمت لپ تاپ i5 ؟ این موضوع یکی از سوال های پرتکرار کاربرانی است که آشنایی بالایی با سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ نداشته و در زمان انتخاب دستگاه و با برخورد به عبارت کارت گرافیک برایشان این سوال پیش می آید.

  • توسعه دهنده برنامه برای دستگاههای مختلف
  • حافظه ذخیره سازی پر سرعت SSD
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی
  • چه نوع لپ تاپهایی برای مهندسی مناسب هستند؟
  • نحوه ارسال به چه صورت است ؟
  • آموزش تصویری غیر فعال سازی آپدیت خودکار در ویندوز 10

 

این بخشها رمو هارد لپتاپ میباشند که در اکثریت دستگاهها قابل ارتقا است. سقف ارتقای این قطعات به دستگاهشما بستگی دارد اما معمولاً تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱.۵ ترابایت حافظه، این قطعات قابل ارتقا هستند. همچنین باید بدانید که برخی از اولترابوکها چون حافظه در آنها به مادربورد متصل است، قابل ارتقا نیستند پس حتماً پیش از اقدام به خرید لپ تاپ به این نکات دقت کنید. جدا از مسائل مربوط به ابعاد و نوع پنل، موارد مهم دیگری در مورد نمایشگ وجود دارد که مهم و قابل تامل هستند. رزولوشن یکی از مهمترین نکات در مورد نمایشگر است که باید به آن توجه کنید. همچنین رزولوشن در دستگاههایی که دارایی پنل بزرگتری نیز هستند از اهمیت بالاتری برخوردار است. هرچه رزولوشن نمایشگر شما بالاتر باشد، شاهد تصویر بسیار با کیفیتتری خواهید بود. پوشش مات یا براق از دیگر خصوصیات نمایشگرها است که پوشش مات برای محیطهای باز و پرنور پیشنهاد مناسبتری است.

D Don't Fall for this کامپیوتر Rip-off

این ویدیوپلیر علاوه بر ویندوز برای اندروید و iOS نیز عرضه شده و در دسترس است. علاوه بر پشتیبانی از تقریبا تمام کدکها، این پلیر قادر است زیرنویس فیلمها و سریال را هم در زبانهای مختلف برایتان دانلود کند. برنامه پخش کننده موسیقی برای کامپیوتر موزیکبی بیشتر از همه برای کسانی ساخته شده که بهصورت حرفهای با صدا و ترانههای مختلف سر و کار دارند و میخواهند تا جای ممکن، صدا را هرطور که مایل باشند تنظیم کنند. این برنامه گذشته از این که یک برنامه کارآمد برای پخش موسیقی است، چندین ویژگی مختلف هم برای بهبود کیفیت صدا ارائه میکند. مواردی مثل پشتیبانی از WASAPI و ASIO و همچنین تبدیل صدا به صدای فراگیر و همچنین پشتیبانی از پلاگینهای WinAmp، از امکانات شاخص این نرم افزار پخش آهنگ در ویندوز هستند. در کنار این موارد شما به امکاناتی مثل تبدیل فرمت، استفاده از تمهای مختلف، گوش دادن به پادکستها و غیره نیز دسترسی خواهید داشت. در این مطلب نگاهی به چند برنامه پلیر برای کامپیوتر داشتیم؛ ابزارهایی سریع و کاربردی که لذت دیدن فیلم و سریال را دوچندان میکنند. از نظر شما بهترین ویدیو پلیر ویندوز کدام است؟ آیا مورد دیگری را به این لیست اضافه میکنید؟ تجربیاتتان از کار با پلیر ویندوز مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای گمشده مایاها برای لپ تاپ

laptopاز مشخصات جالب آن میتوانید به مک بوک ایر همراه با تراشه M1 اشاره کنیم که از پردازنده هشت هستهای استفاده کرده و از موتور عصبی ۱۶ هستهای هم بهره میبرد. ۸ گیگابایت رم برای این لپ تاپ مدنظر قرار داده شده است و حتی میتوانید آن را تا ۱۶ گیگابایت هم ارتقا دهید. اپل ادعا میکند که ۱۵ ساعت دوام باتری برای این لپ تاپ فراهم شده است و میتوانید به مدت ۱۸ ساعت هم به پخش فیلم از طریق آن بپردازید. تفاوت اصلی بین مدلهای ارائه شده در واحد پردازش گرافیکی و میزان حافظه ذخیره سازی است. مدل ۹۹۹ دلاری این لپ تاپ، دارای پردازنده گرافیکی ۷ هستهای و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD است. این در حالی است که مدل ۱۲۴۹ دلاری هم دارای پردازنده گرافیکی ۸ هستهای بوده و ۵۱۲ گیگابایت هم حافظه SSD در اختیار شما قرار میدهد. مک بوک ایر برای اتصال به شبکه وای فای داخلی مجهز شده است و از بلوتوث هم برای اتصال بیسیم ماوس و دیگر لوازم جانبی استفاده میکند.

لپ تاپ میانبر - روشن راه

laptopاپل معماری پردازنده خود را به آرم منتقل کرده است و برخی از مدلها هم همچنان به معماری قبلی اینتل متکی هستند. براساس تستهایی که ما داشتهایم، توصیه میکنیم که حتما مک بوک همراه با تراشه M1 خریداری کنید. مک بوک ایر جدید با M1 و مک بوک پرو ۱۳ اینچی با همین تراشه در اختیار شما قرار گرفته و حتی مجهز به پورت تاندربولت ۳ خواهد بود. بیشتربخوانید: بهترین لپ تاپ اپل؛ معرفی مک بوکهای دوست داشتنی برای حرفهای ها! مک بوک ایر را میتوانید به عنوان ارزانترین مک بوک اپل نامگذاری کنیم که کاربران بیشتری میتوانند به سراغش بروند. در حال حاضر، اپل دو مدل از مک بوک ایر را در اختیار شما قرار میدهد. قیمت مک بوک ایر به نسبت مناسبتر است و میتواند برای افرادی که زیاد مسافرت میکنند بسیار مناسب باشد. اگر جزو کاربرانی هستید که نمیخواهید لپ تاپی با اندازه معمولی داشته باشید و نسخه کوچکتری میخواهید، میتوانید خرید لپ تاپ اپل مک بوک ایر را مدنظر قرار دهید.

بایوس لپ تاپ لنوو یکی از مسائلی است که با ورود برخی مدل های جدید از لپ تاپ های لنوو سر زبون ها افتاده و دوستانی که قصد تعویض ویندوز لپ تاپ های لنوو مثل G500 ، G510 و Z510 رو داشتن احتمال خیلی زیاد به این مسئله برخورد کردن… یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر! ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد! ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی! ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی! من ابراهیم درویش هستم بلاگر تکتولوژی و مدرس زبان انگلیسی. در حال حاضر در استانبول (ترکیه) زندگی میکنم. نرم افزار خوندم و تخصص اصلیم برنامه نویسی وبه ؛ البته کمی هم برنامه نویسی اندروید بلدم. تقریبا از سال 1383 فعالیتم رو تو اینترنت شروع کردم. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم. نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم .

  1. امکان پخش پادکستها و دیگر محتوای آنلاین
  2. تفاوت هارد اس اس دی وسترن بلو و گرین
  3. راهنمای خرید رم استوک کامپیوتر | فروش رم استوک
  4. سرعت پردازنده
  5. صفحه نمایش با کیفیت 1080 (کیفیت Full HD)
  6. CDC 3600
  7. Nvidia GeForce 3000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce RTX 3060)
  8. گرایش معماری سیستمهای کامپیوتری = کد رشتهی اول

در این مقاله می خواهیم تاریخچه کامپیوتر را از ابتدا تا به امروز را شرح دهیم. یک دستگاه محاسبه با دست بود که در بین سالهای (1550-1617) توسط John Napier اختراع شد. در این ابزار محاسبه ،از ۹ نوار با استفاده عاج استفاده می کرد که با تعداد مشخص شده اند تا تکثیر و تقسیم شوند و اولین دستگاهی بود که از نقطه قیمت لپ تاپ استوک hp اعشار استفاده کرد. پاسکالین به عنوان ماشین حساب یا ماشین افزودنی شناخته می شود.این اختراع بین سالهای ۱۶۴۲ و ۱۶۴۴ توسط یک ریاضیدان فرانسوی به نام پاسکال (Biaise Pascal) اختراع شد. پاسکال برای کمک به پدرش که یک حسابدار مالیاتی بود این دستگاه را اختراع کرد و فقط می توانست جمع و تفریق را انجام دهد. در اوایل دهه ۱۸۲۰ توسط چارلز بابیج طراحی شد که به عنوان پدر کامپیوتر مدرن شناخته می شود.این یک کامپیوتر مکانیکی بود که می توانست محاسبات ساده ای را انجام دهد.

میانبرهایی به کامپیوتر که فقط عده کمی از آن اطلاع دارند

laptopهفتمین پلیر کامپیوتر برتر فهرست ما، برنامه DivX Player است. این پلیر ویندوز از پخش رایگان HEVC پشتیبانی میکند. کاربر میتواند با استفاده از این برنامه، فایلهای UltraHD 4K را نیز اجرا کند. لازم به ذکر است که این پلیر فیلم های 4K از فرمتهای MP4 ،MKV ،DivX و AVI به خوبی پشتیبانی میکند. DivX به عنوان یک سرویس استریم نیز عمل کرده و به کاربر اجازه میدهد که موزیک، ویدیو یا عکس را از هر دیوایس سازگار با DLNA استریم کند. برنامه DivX Player از ویژگیهای جالبی نظیر Trick Play پشتیبانی کرده و به کاربر امکان پرش به سکانس مورد علاقه خود را میدهد. به لطف بهرهمندی از ویژگی Chapter Points، کاربر به آسانی میتواند صحنههای مختلف یک ویدیو را پخش نماید. برنامه DivX Player از فایلهای صوتی نیز پشتیبانی میکند و میتواند به عنوان یک موزیک پلیر مورد استفاده قرار بگیرد. طرفداران این برنامه، آن را بهترین نرم افزار پخش فیلم برای کامپیوتر میدانند. پلیر کامپیوتر DivX در سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بوده و از ویندوز 11 تا ویندوز ایکس پی را به خوبی پشتیبانی میکند.

laptopاگر کاربری هستید که نسبت به عملکرد لپ تاپ خود بسیار سخت گیر هستید و نیاز به پردازش زیادی هم دارید، یقینا باید به سراغ خرید لپ تاپ اپل مک بوک پرو بروید. با این حال، مک بوک پرو به دلیل تغییراتی که اپل از پردازندههای اینتل به SoC مخصوص خود داشته است، در یک دوره گذار قرار دارد و ممکن است که نسخههای آینده دچار تغییر و تحولات زیادی شوند. تنها دو مدل از شش مدل مختلف مک بوک پرو هم کنون از تراشه M1 اپل استفاده میکنند و عملکردشان هم بسیار بهتر از سایر مدلهای مک بوک پرو است. قیمت لپ تاپ اپل مک بوک پرو نسبت به مک بوک ایر بیشتر است و بنابراین، باید توجه ویژهای هم به بودجه خود داشته باشید. اگر سرعت اولویت شما است و چندان به اتصال و اندازه صفحه نمایش توجهی نمیکنید، مک بوک پرو ۱۳ اینچی با قیمت ۱۲۹۹ یا ۱۴۹۹ دلاری میتواند برای شما مناسب باشد که با تراشه M1 هم ارائه شدهاند.

این اولین سوالی است که بیشتر مشتریان از ما می پرسند. واژه کالای استوک در دیکشنری به معنای کالایی که در انبار مانده و استفاده نشده باشد، آمده است. سابقه لپ تاپ های استوک ( کارکرده ) چیست ؟ 1. در اروپا و آمریکا اکثر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای جذب بیشتر مشتری، به خریداران مهلت تست (چند روزه یا یکی- دوماهه) می دهند. در این مدت، اگر به هر دلیلی مشتری دستگاه را نپسندید، می تواند به فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه را عوض کند. دستگاهی که توسط مشتری به فروشگاه بازگردانده شده است، به انبار منتقل شده و به هیچ وجه، به عنوان دستگاه نو فروخته نمی شود. بنابراین لپ تاپ هایی که در بازار ایران به عنوان استوک فروخته می شوند معمولا بین چند روز ، تا چند سال استفاده شده اند. این لپ تاپ ها بسته به میزان سلامتشان، به گریدهای a، b و c رتبه بندی می شوند.

تعداد بازدید از این مطلب: 582
موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لپ تاپ استوک اروپایی و لیست قیمت لپ تاپ کارکرده

چرا که اچ پی تمام سعی و تلاش خود را می کند تا لپ تاپ های تولیدی اش در هر کلاس و رده کاربردی که طراحی می شوند از اندازه ای مناسب و کمترین وزن ممکنه برخوردار شوند. پس با خیالی راحت انتخاب خود را انجام دهید. فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید لپ تاپ اچ پی مربوط به پردازنده مرکزی یا بهتر است بگوییم همان CPU است. لب تاپ استوک اروپایی از توجه به RAM لپ تاپ خود نیز غافل نشده و سعی کنید به سراغ خرید محصولاتی در بازار ایران بروید که از حافظه داخلی مناسبی برای رفع نیاز و برآورده کردن انتظارات شما برخوردار هستند. امروز اکثر لپ تاپ های جدید مجهز به رم های DDR هستند و جلوی آن ها عددی درج می شود که هرچه این عدد بیشتر باشد، نشان از قدرت و سرعت بیشتر رم شما خواهد داشت. بی اغراق گرافیک است که نشان دهنده چند مره حلاج بودن لپ تاپ منتخب شما خواهد بود!

  1. پردازنده: M1
  2. سری پردازنده: Core i7
  3. نمایشگر با نسبت ابعاد ۳:۲
  4. هیت سینک لپ تاپ
  5. صفحه نمایش: 13.5-inch, 2256 x 1504 PixelSense touch display
  6. امکان مهلت تست 10 روزه لپ تاپ و اطمینان از سلامت دستگاه
  7. صفحه نمایش: 15.4-inch (diagonal) LED-backlit display with IPS technology
  8. قدرت پردازش بالا

درگاه های متعددی نیز در لبه های چپ و راست نصب شده اند که برای محصولات این دسته ایده آل هستند. جایگزین سری محبوب S130 شده و با سخت افزار مناسب و وزن سبک برای امور روزمره ، خانه ، دانشجو ، اداره و دانشجویی مناسب است. به لطف 1 ترابایت حافظه داخلی در این لپ تاپ ، هر دو HDD ، نیازی به خرید هارد دیسک خارجی ندارید. Lenovo E41-45 یکی از آن دسته محصولاتی است که کاربرد عمومی دارد و برای استفاده روزمره مناسب است. این دستگاه حدود 20 میلی متر ضخامت و 1.6 کیلوگرم وزن دارد که نمی توان از آن به عنوان برتری نسبت به سایر محصولات یاد کرد. اما به طور کلی ، این کار حرکت را دشوار نمی کند. صفحه نمایش این مدل یک مدل کاملاً معمولی و اساسی است اما در این دسته نباید انتظار بیش از این را داشته باشید. HD 14 اینچی با پنل TFT ، کیفیت HD و مات بودن از ویژگی های مشترک این نمایشگر است.

اهمیت داشتن یک لپتاپ سبک میتواند تفاوت بزرگی در نحوه کار یک فرد در حال حرکت و همچنین راحتی آنها ایجاد کند. در اینجا سبک ترین لپ تاپ های بازار در سال 2021 مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اصطلاح اولترابوک توسط اینتل معرفی شده است. یک نوت بوک را میتوان یک اولترابوک در نظر گرفت که ضخامت آن بیش از 1.5 سانتی متر نباشد، دارای پردازنده اینتل و SSD باشد. اینتل از این اصطلاح به عنوان نشانه کیفیت برای لپتاپهای پریمیوم استفاده کرد. از آنجایی که بسیاری از لپتاپهای مدرن الزامات اینتل را برآورده میکنند، اولترابوک ها دیگر فقط در بخشهای پریمیوم در دسترس نیستند. سری XPS 13 دل قدرتمند، فوق العاده خوب و جمع و جور است. آخرین پردازندههای نسل یازدهم اینتل و تا 16 گیگابایت رم بر آن نصب شده است. نمایشگر 13.4 اینچی این لپ تاپ، حاشیههای فوقالعاده نازک داردکه واقعا XPS 13 را متمایز میکند. اگر بخواهید، میتوانید تا رزولوشن 4k پیش بروید، اما مدلهای با رزولوشن 1920 در 1080 هنوز هم فوقالعاده به نظر میرسند.

بسیار سبک و کم حجم و صفحه نمایش 15 اینچی اند، این مدل درای پورت های زیادی است و از پردازنده intel استفاده میکند و نسبتاً قیمت مناسبی دارد.  قیمت لپ تاپ دل این سری از لپ تاب های به علت لاکچری و قدرت سخت افزاری بالا و پرچمدار بودن بالا می باشد . قیمت لپ تاپ کارکرده لپ تاپ های بی نهایت زیبا و لاکچری که کمپانی لپ تاپ دل تولید نموده است، سری ایکس پی اس است. لپ تاپ XPS بسیار کاربر پسند بوده و بیشتر افراد مشهور همچون تاجران، بازیگران، دکترها و افراد موفق جامعه از این نمونه برند دل استفاده می کنند. بهترین انتخاب برای بازی های گرافیکی سنگین، لپ تاپ های سری الین ویر هستند. طراحی این لپتاپ ها منحصر به فرد بوده و برای گیمرها انتخابی عالی به شمار می رود. می توانند با استفاده از این لپ تاپ ها، کارهای سخت گرافیکی و پردازشی را به خوبی انجام دهند.

  • دسته بندی لپ تاپ استوک hp
  • بد جمعکردن کابل
  • وزن نسبتا زیاد
  • توضیحات باتری ظرفیت 35 وات ساعت
  • کاربری تخصصی
  • بدون حافظهی گرافیکی مجزا

مدل های معروف و پرفروش ThinkPad و ThinkBook از این دسته هستند. این لپ تاپ های تینکپد و تینک بووک از بهترین و بالاترین استانداردهای Lenovo بهره مند هستند. حضور آنها در هر خانه و یا شرکتی، برای فعالیت های مورد نیاز کافی و مناسب است. برند لنوو همواره تلاش کرده تا امنیت بالایی برای این دسته از محصولات تامین کند. استفاده از پردازنده های قدرتمند اینتل نیز توانایی پردازشی این Laptop ها را افزایش داده است. حافظه های سریع و به روز نیز عامل سرعت بالای این دستگاه ها می باشد. از مطرح ترین مدل های موجود از این سری ها، ThinkBook 15 و ThinkBook 14 می باشد. وقتی صحبت از توانایی های یک رایانه قابل حمل یا لپ تاپ می شود، باید به بحث قیمت نیز توجه نمود. لنوو توانسته محصولی را تولید کند که در عین قدرتمند بودن، از لحاظ اقتصادی به صرفه است. این سری از لپتاپ ها که با اسم Ideapad شناخته می شود، در بین کاربران بسیار محبوب است و جزء لپ تاپ های اقتصادی لنوو است.

  • دقت صفحه نمایشFull HD| 1920 x1080
  • از یک حافظه ی SSD با ظرفیت پایین استفاده میکنند
  • وسایل منزل از مبل و کمد تا فرش و تابلو
  • باتری با ظرفیت 48 وات ساعت

انتخاب و خرید یک لپ تاپ از میان برندهای مختلف و مدل های گوناگونی که در بازار عرضه می شوند، نیاز به بررسی و تحقیق فراوان دارد. با توجه به اینکه شناسایی یک لپ تاپ متناسب با نیاز، از اهمیت بالایی برخوردار است، باید سطح اطلاعات خود را برای خرید لپ تاپ افزایش دهید. افزایش قیمت لپ تاپ موجب شده که بسیاری از کاربران، توانایی خرید این محصولات به صورت نقدی را نداشته باشند. به همین علت خرید اقساطی لپ تاپ گزینهای مناسب پیش روی آن ها خواهد بود. امروزه مراکز فروش اقساطی لپ تاپ، خدمات ویژه ای برای شما فراهم کرده اند. با توجه به بالا رفتن سرعت پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد برای راه اندازی امور خود نیاز به وسایل هوشمند و الکترونیکی دارند. بخش زیادی از کسب و کارها با استفاده از گوشی های هوشمند صورت میپذیرند. با این حال لپ تاپ از جمله لوازم هوشمند و الکترونیکی محسوب میشود که علاقمندان فراوانی را به خود جذب کرده است.

مینی لپ تاپ ها از جمله داغ ترین محصولات جدید امسال هستند. با توجه به همین موضوع، ما لیستی از نکات در اینجا داریم تا به شما در انتخاب صحیح یک مینی لپ تاپ کمک کنیم. این دستگاه ها که به عنوان netbook ها یا به اصطلاح دیگر ” مینی لپ تاپ” شناخته می شوند، به علت دسترسی آسان و بی سیم بسیار مورد علاقه مردم هستند. این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش ال سی دی ۷ اینچی تا ۱۰ اینچی بوده و تقریباً نصف تا دو سوم یک لپ تاپ معمولی هستند. وزن هر یک از آنها هم حدود ۱ کیلوگرم بوده که باتری هایی با حداکثر ۸ ساعت کارایی دارند. قیمت آن ها به طور کلی بین ۱۹۹ تا ۶۹۹ دلار می باشد. ۱- از ابتدا بررسی کنید که برای چه کاری به این نوع لپ تاپ نیاز داشته و مایلید چقدر هزینه کنید. اگر چه این حرف بسیار کلیشهای شده است، اما باز هم هدف شما از خرید یک لپ تاپ و توقعتان از آن بسیار اهمیت دارد.

استفاده از پنلهای 4K در لپتاپها در شرایط کنونی منطقی به نظر نمیرسد، چرا که باعث کاهش محسوس عمر شارژ باتری میشود. نوع پنل : صفحهنمایشهایی که با تکنولوژی TN ساخته شدهاند نسبت به صفحهنمایشهایی که در آنها از تکنولوژی IPS استفاده شده زاویه دید کمتری دارند و البته کیفیت تصویرشان هم پایینتر است. صفحه نمایش لمسی: اگر قصد خرید یک لپ تاپ لمسی را دارید بهتر است از مدل های 2in1 خریداری کنید این لپ تاپ ها از نظر قدرت هم پای سایر لپ تاپ ها هستند. لپ تاپ استوک lenovo صفحه نمایش مات یا براق : صفحه نمایش مات برای کسانی که به خواندن متن ها در طول روز می پردازند بسیار مناسب است. زمان شارژدهی، درگاه های ورودی و خروجی، برند دستگاه و خدمات پس از فروش از دیگر مواردی است که در زمان خرید بهتر است به آنها توجه کنید. امروزه خرید اینترنتی به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه با استقبال فراوانی مواجه شده است. را با ارائه اطلاعت کامل و با قیمت مناسب ارائه می دهد. با خرید از جیبانو، علاوه بر تهیه لپ تاپ مورد نظرتان با گارانتی معتبر، از تخفیف های سایت بهره مند شوید و خرید خود را با قیمت ارزان و مناسب انجام دهید.

لولاهای این لپ تاپ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل لپ تاپ به سادگی و بودن هیچ زحمتی باز و بسته خواهد شد. صفحه نمایش باریک این لپ تاپ نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و کارایی بسیار خوبی هم دارد. این صفحه نمایش که جز باریک ترین صفحه نمایش ها هم می باشد تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی نشان می دهد و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارد. اما باریک بودن این صفحه نمایش هرگز باعث نشده است که مقاومت آن پایین بیاید و این را هم باید مدیون هوش بالای سازندگان دانست. این صفحه نمایش در برابر فشار بسیار مقاوم نشان داد و از این رو عملکرد بسیار خوبی داشت. صفحه کلید هم کیفیت بسیار خوبی دارد و از کلیدهای کاملا نرم و روانی بهره برده است. این صفحه کلید می تواند که در زمیه تایپ کردن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و کاربر را به خوبی از خود راضی نگه دارد. این صفحه کلید جزیره ای از یک نور پس زمینه بسیار عالی هم برخوردار است که درمواقعی که نور کمی وجود دارد می تواند که به کاربر کمک شایانی کرده و باعث شود که تایپ کردن با مشکل مواجه نشود. در پایان باید گفت که ASUS Zenbook UX31A لپ تاپ بسیار عالی و خوش ساخت است که از امکانات بسیار خوبی هم برخوردار است. این لپ تاپ جز بهترین لپ تاپ های تولید شده توسط ایسوس است که می تواند هر کاربری را از خود راضی نگه دارد. وزن بسیار کم و ضخامت بسیار ایده آل باعث شده است که این لپ تاپ جز بهترین ها باشد.

  • رفتار درست پشتیبانی با مشتری
  • لپ تاپ Surface Book 2 15inch
  • رم: 4 گیگابایت نوع DDR4
  • A more powerful Intel 6 core CPU
  • باتری با حجم مناسب
  • پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 2070 with Max-Q Design

توی این بازه قیمتی هم باز برند ایسوس یکه تازی میکنه و با لپ تاپ TUF GAMING FX506LI-HN148 تمام رقبای خودش رو به راحتی پشت سر میزاره. پردازنده و گرافیک این لپ تاپ دقیقا شبیه همون لپ تاپ قبلی از برند ایسوس هستش اما مهم ترین ویژگی این لپ تاپ، حافظه SSD با ظرفیت یک ترابایت هستش! شما میتونید دنیایی از بازی و اطلاعات رو با بالاترین سرعت انتقال توی این لپ تاپ ذخیره کنید و هیچوقت نگران کمبود حافظه نباشید! نمایشگر 144 هرتزی این لپ تاپ، فروش لپ تاپ ارزان بهترین نمایشگر برای گیمر ها و حرفه ای ها محسوب میشه. بدون شک این لپ تاپ بهترین انتخاب توی این بازه قیمتیه! نکته ای که توی انتخاب لپ تاپ باید بهش توجه کنید اینه که مثلا شما زا استایل یا برند یکی از این لپ تاپ هایی که معرفی کردیم خوشتون اومده اما با بودجه شما سازگار نیست. شما میتونید این لپ تاپ ها رو با کانفیگ های قوی تر و ضعیف تری انتخاب کنید تا دقیقا متناسب با بودجه و نیازتون بهترین انتخاب رو داشته باشید. توی این مطلب سعی کردیم بهترین لپ تاپ های موجود توی بازار رو بهتون معرفی کنیم. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 20398
موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چرا لپ تاپ استوک اروپایی ؟

وقتی صحبت از فضای ذخیره سازی می شود، این لپ تاپ 256 گیگابایت SSD را ارائه می دهد. این قابلیت یکی از قابلیت های اختصاصی لپ تاپ های دل است که به بهبود برخی از تجربیات کاربری کمک شایانی می کند. در ادامه برخی از ویژگی های این برنامه را بررسی می کنیم. عملکرد بهتر در هنگام بازی: شرکت دل یک نرم افزار ابتکاری ساخته است که به طور خاص برای بهبود تجربه بازی شما، تنظیم دقیق تمام تنظیمات بازی و سیستم، حل مشکلات و مدیریت زمان طراحی شده است. لپ تاپ استوک اروپایی کنترل دقیق ویژگی ها: با استفاده از این ویژگی کاربردی، شما بر محیط سخت افزار و نرم افزار خود کنترل کامل دارید. قابلیت Ace library science : رابط کاربری آسان تمام تنظیمات مختلف سیستم شما را با کتابخانه بازی پیوند می دهد و دسترسی به اطلاعات بازی ها را ساده می کند. منبع بازی و برنامه مهم نیست، این مرکز فرماندهی به شما امکان دسترسی آسان به بازی ها و امکان تنظیم دقیق تنظیمات برای هر یک را می دهد.

  • >> ظرفیت هارد بکار رفته در هر لپ تاپ دست دوم
  • نوع حافظه ی داخلی
  • پردازنده گرافیکی: Intel® Iris Xe Graphics
  • برند ریزر
  • فایل ME Region لپ تاپ
  • درایو نوری: بدون درایو نوری

زیرا اگر نرم افزار مجاز نباشد به احتمال زیاد با اشکالات ،ویروس ها و نشت داده ها رو به رو خواهید شد. سی دی های نرم افزار اصلی، سی دی های ریکاوری درایورها و رسانه های پشتیبان تهیه شده از لپ تاپ را از فروشنده دریافت کنید. ۱۰. سرعت لپ تاپ را بررسی کنید. عملکرد هر رایانه به رم آن بستگی دارد . در صورتی که رم را قبل از خرید لپ تاپ کارکرده بررسی نکنید ، ممکن است در نهایت شاهد صفحه نمایش آبی مرگ باشید .همچنین ممکن است هنگام بوت کردن لپ تاپ دچار برخی از مشکلات شوید . نرم افزار تست حافظه خود بوت استفاده کنید . ۱۱. سی پی یو و GPU لپتاپ را بررسی کنید. قبل از خرید یک لپ تاپ دست دوم باید از سالم بودن CPU و GPU مطمئن شوید. زیرا این قسمت ها بخشهای اصلی هستند که هنگام استفاده از لپتاپ تمام مراحل پردازش را انجام میدهند . با باز کردن CPU burner و فشار دادن استارت سی پی یو را تست کنید . در صورتی که رایانه خاموش شود ، سوسو بزند یا بدون هشدار قطع شود مشکلی وجود دارد که این مشکل یا ایرادی در سخت افزار است یا خنک کننده کافی نیست. برای تست GPU باید آن را هنگام کار رایانه تست کنید. به عنوان مثال یک بازی را اجرا کنید و یا چند برنامه را باز کنید. در صورتی که صفحه ناهموار یا دارای لرزش باشد کارت گرافیک دارای مشکل است.

کیفیت تصویر نمایشگر HD با رزولوشن 1366x768 است. نسبت تصویر این لپتاپ هم استاندارد بوده و 16:9 است. ایسوس بر روی این لپتاپ از فناوری Splendid خود استفاده کرده است. با استفاده از این قابلیت میتوانید در لپتاپ، صفحهنمایش را برای حالتهای مختلفی بهینه کنید. حالت اول Normal بوده که همان تصویر عادی است اما حالت Theater برای کار کردن در شرایط نوری کم مناسب است زیرا میزان نور رنگها را کمتر میکند. حالت Vivid هم غلظت رنگها را بیشتر میکند و میتوان از آن برای تماشا فیلم با کیفیت بهتر استفاده کرد. همچنین یک حالتی دستی (Manual) هم درنظر گرفته شده است که میتوانید با آن هر یک از بخشها را شخصیسازی کنید. در حاشیه بالایی صفحهنمایش از یک وبکم (Webcam) با کیفیت نهچندان خوب VGA استفاده شده است که میتوانید از آن برای برقراری تماس تصویری استفاده کنید. کیبورد یکی از قسمتهای جذاب لپتاپ E203NAH است. تقریبا تمام سطح پنل داخلی توسط کلیدهای کیبورد پوشیده شده است. کیبورد لپتاپ جزیرهای است و همه کلیدها با فاصله مشخص در کنار یکدیگر قرار گرفتهاند.

شما میتوانید از سایتهای درج آگهی مثل دیوار و شیپور نیز لپ تاپ دست دوم خریداری کنید. ولی توجه داشته باشید حتما به صورت حضوری خرید کنید و شخصا لپ تاپ را بررسی کنید. اگر لپ تاپی تهیه کنید که عمر آن زیاد باشد و از آن زیاد کار کشیده شده باشد عمر این لپ تاپ زیاد نخواهد بود و شما را به دردسر خواهد انداخت. همچنین به دلیل اینکه بیشتر خریداران لپ تاپ دست دوم اطلاعات کمی در مورد سخت افزار کامپیوتر دارند احتمال زیادی وجود دارد که افراد سود جو از آنها کلاهبرداری کنند. حتی در بعضی موارد دیده شده است که برخی افراد سودجو قطعات لپ تاپهای دست دوم را تعویض میکنند که باید خیلی به این موارد در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم دقت کنید. اگر لپ تاپ دست دومی که تهیه میکنید زیاد کار نکرده باشد و قیمت خیلی پایینتری از نو آن داشته باشد این لپ تاپ ارزش خرید دارد. همچنین خرید لپ تاپ دست دوم به حفظ محیط زیست نیز کمک میکند.

به لطف قابلیت Hyper-Threading ، این پردازنده می تواند همزمان هشت رشته را به جای چهار رشته اجرا کند ، که در مقایسه با CPU های دو هسته ای مشابه ، یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود. از موارد مهمی که میتوان در این لپ تاپ دید ، نتایج قابل قبولی است که در تست های مختلف CPU کسب کرده است. لپ تاپ دست دو به طور مثال HP ZBook 17 G2 در تست Cinebench که تست معتبری برای پردازنده های لوازم الکترونیکی است ، فریم ریت (Frame Rate) برابر با 118 فریم بر ثانیه را ثبت کرده است. به طور کلی ، نتایج بنچمارک این مدل پردازنده در حد معمول است و نشان می دهد این پردازنده از عملکرد خوب و کاملا قابل قبولی برخوردار است. صفحه نمایش 17.3 اینچی این لپ تاپ وضوحی برابر با 1920×1080 پیکسل را به کاربر ارائه می دهد. نوع این صفحه نمایش LED است. در مجموع صفحه نمایش HP ZBook 17 G2 عملکرد و کیفیت متوسطی را دارد که در کنار سخت افزار قوی آن ، جای بحثی باقی نمی ماند.

  • نمایشگر: 10.1 اینچی
  • برند اِچ پی
  • بدون سیستم عامل
  • سرفیس لپ تاپ ۲ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Laptop 2
  • نوع صفحه نمایش : WLED Backlit
  • کیفیت صدای عالی به همراه اسپیکرهای حرفهای
  • نقشه کشی و طراحی های معماری
  • کیفیت ساخت پایین

ایسوس به عنوان یک تولید کننده معتبر در دنیای لپ تاپ و رایانه های شخصی می باشد. در هنگام خرید لپ تاپ ایسوس باید نوع کاربری و نیاز خود را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بالاترین بهره وری را داشته باشید. با بررسی دقیق مشخصات هر لپ تاپ با مدل های دیگر ایسوس به خوبی با کارایی هر کدام آشنا می شوید. مثلا اگر می خواهید بیشتر بازی های گیمینگ را انجام دهید باید یک سری از لپ تاپ های tuf یا rog را خریداری کنید، و مسلما لپ تاپ ایسوس انتخابی شما باید از گرافیک قدرتمندی برخوردار باشد. و قیمت بالاتری دارد. اما اگر فقط برای امور اداری و کارهای خانگی سبک می خواهید نیاز به هزینه ی بالا نیست. به قدری لپ تاپ های شرکت ایسوس از تنوع بالای برخوردار هستند که برای تمامی سنین و کارها می توانید استفاده کنید پس از لحاظ تنوع و کارایی اصلا نگران نباشید. اگر به دنبال لپ تاپی هستید که عملکرد و ظاهر خوبی داشته باشد لپ تاپ های ایسوس در اولویت بالاتری قرار دارند.

  • ظاهر زیبا
  • HP رتبه اول سال ۲۰۱۹: نوآوری بالا، طراحی چشمگیر
  • همه کاره و قدرتمند
  • نوع هارد دیسک و سرعت حافظه

اگر کسی می خواهد آی پد یا لپ تاپ شیک و در عین حال بادوام و مقرون به صرفه بخرد. با توجه به قیمت لپ تاپ دست دوم لنوو این مورد یک انتخاب قابل توجه است. دارای ویژگی های عالی و منحصر به فردی است که برای اهداف چندوظیفه ای، پردازش، سرگرمی و حتی بازی مناسب است. قیمت لپ تاپ دست دوم لنوو، لنوو نامی شناخته شده در زمینه محاسبات است. قیمت لپ تاپ استوک لنوو دفتر مرکزی این شرکت در پکن، چین است، از طریق نیروی کار خود در بیش از ۶۰ کشور جهان فعالیت می کند، در حالی که محصولات متنوع آن در ۱۸۰ کشور به دست مشتریان می رسد. طی سالها، برند لنوو برخی از نامهای بزرگ دنیای فناوری را به دست آورده است. از جمله خرید بخش کامپیوترهای شخصی IBM و خرید موتورولا از گوگل. لنوو طیف گسترده ای از محصولات الکترونیکی از رایانه های شخصی و تبلت ها گرفته تا دستگاه های پوشیدنی و ذخیره سازی را تولید می کند.

لپ تاپ ریلمی نوت بوک ایر - Realme Notebook Air با طراحی باریک، ظریف و سبک معرفی شد.  در ادامه شاهد مشخصات این نوت بوک چینی باشید. ریلمی به تازگی ضمن معرفی پرچمدار به شدت مورد انتظار ریلمی GT 2 نسخه Master Explorer در بازار چین، از لپ تاپ جدیدی با نام نوت بوک ایر رونمایی کرده است. لپ تاپ ریلمی نوت بوک ایر، نوت بوک سبک و باریکی است. به عبارتی دیگر، تمرکز روی طراحی آن قرار داده شده و هدف این بوده است که به راحتی قابل حمل باشد. این لپ تاپ چینی جدید فقط 1.36 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن 14.9 میلیمتر است. یکی دیگر از جنبههای جالب توجه آن، حاشیههای فوقالعاده باریکی است که فقط 4.9 میلیمتر ضخامت دارند. برای مقایسه باید گفت که ضخامت حاشیههای اپل مک بوک ایر M1 به 8.9 میلیمتر میرسد. ریلمی نوت بوک ایر مجهز به پردازنده پردازنده Core i3 نسل یازدهم اینتل با رم 8 گیگابایتی است. همچنین دو حافظه ذخیرهسازی داخلی، یکی 256 گیگابایتی و دیگری 512 گیگابایتی SSD برای آن ارائه میشود.

  • شبکه بی سیم Wi-Fi دارد
  • No numpad
  • پردازنده مرکزی : AMD Ryzen 5 2500 quad
  • AMD Ryzen 9-4900HS : CPU
  • صفحه نمایش فول اچ دی
  • تعداد هسته: 6 هسته حقیقی + 12 هسته مجازی
  • اندازه کوچک (بین ١٠ تا ١٣ اینچ)

این اتفاق را جدی بگیرید و در پی رفع آن باشید. سعی کنید تا زمانی که این مشکل حل نشده است، از لپ تاپ خود استفاده نکنید. اگر فن و سیستم خنککننده لپ تاپ دچار مشکل باشد، لپ تاپ برای جلوگیری از صدمات به قطعات حساس، لپ تاپ استوک hp zbook 17 g2 مجبور به خاموشیِ ناگهانی است. دقت کنید که دمای بیش از حد لپ تاپ، میتواند به چیپستهای مادربورد صدمات جدی بزند. اگر فن لپ تاپ لنوو دچار مشکل است و به خوبی کار نمیکند، باید در اولین فرصت به تعمیرکار لپ تاپ مراجعه کنید. اگر با صفحهی برفکی در لپ تاپ لنوو مواجه شدید، یک اشکال سختافزاری در کارت گرافیک شما وجود دارد. این مشکل را نیز جدی بگیرید و برای حل آن، باید به یک تعمیرکار لپ تاپ رجوع کنید. در این صورت، به احتمال زیاد اتصال کارت گرافیک یا GPU با مادربورد دچار اشکال است. تعمیرکار باید صفحهی مادربورد لپ تاپ را بررسی و اتصال قطعهی گرافیکی را ترمیم کند. اگر به تازگی ویندوز ۱۰ خود را آپدیت کردهاید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 58295
موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شرکت MSI و تاریخچه آن

همه چی در مورد شرکت MSI و تاریخچه آن

برند ام اس ای (MSI) یا میکرو استار اینترنشنال(Micro-Star International ) برند شناخته شده ای در بازار لپ تاپ استوک مخصوصا در دسته گیمینگ میباشد. و هواداران زیادی دارد به همین دلیل در این مقاله به بررسی ، معرفی وتاریخچه این شرکت تایوانی میپردازیم.

برند MSI

برند MSI از جمله شرکت‌های منحصر به فردی است که در کنار ارائه ابزار کامپیوتری؛ به تولید و طراحی تجهیزات گیمینگ و سرگرمی می‌پردازد. محصولات این شرکت در سراسر جهان عرضه و پشتیبانی می‌شوند. این مجموعه در سال ۲۰۰۹، بعد از ایسوس و گیگابایت تکنولوژی، در جایگاه سوم تولید و فروش تجهیزات کامپیوتری قرار گرفت. دیگر محصولات ام‌اس‌آی شامل لپ تاپ، مادربرد، کارت گرافیک، دستگاه‌های ارتباطی، دستگاه پخش موسیقی ام‌پی‌تری، سرورها و محصولات سرگرمی هستند. در حال حاضر این کمپانی در شعبات خود، بیش از ۱۳۵ هزار نفر را به کار گماشته است و در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا فعالیت می‌کند. MSI همچنین با شرکت‌های تولید میکروچیپ مانند اینتل و ان‌ویدیا Nvidia، همکاری نزدیکی دارد. 

تاریخچه کمپانی MSI

برند MSI برای نخستین بار در آگوست ۱۹۸۶ و با مدیریت “جوزف هسو- Hsu Xiang” متولد شد. ام اس آی ابتدا شهرت خود را بر اساس ساخت و تولید مادربردهای رایانه‌ای و کارت‌های گرافیک ایجاد کرد؛ تا جایی که در اواخر سال تاسیس این شرکت، اولین مادربرد با قابلیت کلاک شدن به بازار عرضه شد. طرح کلی و تولید مادربردها و کارت‌های رایانه‌ای باعث شد تا MSI به مدت ۱۲ سال در رده تولیدکنندگان بزرگ و شناخته شده تایوان قرار بگیرد. در سال ۱۹۹۷، این کمپانی تولیدات جدید و متنوع خود را با ایجاد دو زیر مجموعه با نام‌های MSI Computer Shenzhen Co Ltd و MSI Electronics (Kunshan) در چین، آغاز کرد.

ام اس آی سپس سهام خود را به صورت عمومی به بازار عرضه نمود و تا ۱۵ سال بعد به عنوان یکی از شرکت‌های پرطرفدار در بورس تایپه شناخته شد. در سال ۱۹۹۸، Msi اولین محصول متفاوت خود را با عنوان مادربرد Intel Pentium II که از فناوری Intel MMX پشتیبانی می‌کرد، به بازار عرضه کرد. یکی از ویژگی‌های مهم این مادربرد استفاده از کارت گرافیک روی صفحه این محصول بود. در اواخر دهه ۹۰ میلادی، ام اس آی با تولید یک مادربرد متفاوت دیگر با نام Socket 7، نام خود را در عصه جهانی مطرح کرد. 

شرکت MSI در دهه 2000

ام اس آی در سال ۲۰۰۰، سومین کارخانه خود را در شهر یونگ-هه چین و با نام MSI Computer تاسیس نمود. در این کارخانه اولین گیرنده‌های دیجیتال تلویزیون این شرکت و با نام MS-5205 به تولید رسید. در سال ۲۰۰۱، زیرمجموعه دیگری برای تحقیقات و توسعه این کمپانی و در شهر کونشان چین به بهره‌ برداری رسید. نام این مجموعه Electronics (Kunshan) Co Ltd ثبت شد. این شرکتِ زیر مجموعه در سال ۲۰۰۸ توانست جایگاهی در میان ۲۰ برند برتر جهانی پیدا کند.

در سال ۲۰۰۲ اولین مادربرد بلوتوث و WLAN ام اس آی به بازار دنیای دیجیتال معرفی شد. یک سال بعد اولین تبلت این شرکت با نام Pen Tablet PC (PenNote3100) به تولید رسید و در سال ۲۰۰۴ اولین محصول نوت بوک ام اس آی در اختیار علاقه‌مندان تکنولوژی قرار گرفت. این شرکت همچنین در اواخر دهه ۲۰۰۰ اولین لپ تاپ فوق العاده سبک Ultra Slim Notebook (X320) و نخستین رایانه شخصی All in one را معرفی نمود.

کمپانی MSI و ورود به عرصه گیمینگ

در سال ۱۹۹۹ شیوه فعالیت پاک و دوستدارانه محیط زیست این کمپانی باعث شد تا گواهی Iso 14001:1996 را از سوی سازمان جهانی استاندارد کسب کند. در سال ۲۰۰۳ نیز گواهینامه سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی BVQI OHSAS 18000:1999 OHSAS به این شرکت تعلق گرفت. در سال ۲۰۰۹ مجله Commonwealth ام اس آی را به عنوان یکی از ۵۰ شرکت برتر فعال در امور شهروندی معرفی کرد و در سال ۲۰۱۳ نیز جایزه بهترین برند سبز در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط نشریه Business Next به این مجموعه داده شد.

MSI در سال ۲۰۱۱ از میان ۵۰۰ شرکت مدعی تکنولوژی، در میان ۱۰ برند قدرتمند جهانی قرار گرفت.در سال ۲۰۱۵ همچنین نشریه Laptop ایالات متحده آمریکا، ام اس آی را به عنوان چهارمین برند برتر لپ تاپ در جهان معرفی کرد. MSI دامنه تجارت محتوایی خود را در سال ۲۰۱۸ گسترش داد و سری لپ تاپ‌های جدیدش را در نمایشگاه IFA  ۲۰۱۸ به علاقه‌مندان معرفی کرد.

کمپانی MSI و فعالیت در عرصه جهانی

در سال ۱۹۹۹ شیوه فعالیت پاک و دوستدارانه محیط زیست این کمپانی باعث شد تا گواهی Iso 14001:1996 را از سوی سازمان جهانی استاندارد کسب کند. در سال ۲۰۰۳ نیز گواهینامه سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی BVQI OHSAS 18000:1999 OHSAS به این شرکت تعلق گرفت. در سال ۲۰۰۹ مجله Commonwealth ام اس آی را به عنوان یکی از ۵۰ شرکت برتر فعال در امور شهروندی معرفی کرد و در سال ۲۰۱۳ نیز جایزه بهترین برند سبز در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط نشریه Business Next به این مجموعه داده شد.

MSI در سال ۲۰۱۱ از میان ۵۰۰ شرکت مدعی تکنولوژی، در میان ۱۰ برند قدرتمند جهانی قرار گرفت.در سال ۲۰۱۵ همچنین نشریه Laptop ایالات متحده آمریکا، ام اس آی را به عنوان چهارمین برند برتر لپ تاپ در جهان معرفی کرد. MSI دامنه تجارت محتوایی خود را در سال ۲۰۱۸ گسترش داد و سری لپ تاپ‌های جدیدش را در نمایشگاه IFA  ۲۰۱۸ به علاقه‌مندان معرفی کرد.

و درآخر هرچه اطلاعات بیشتر باشد بهتر و درست تر می توان انتخاب کرد. در این مقاله سعی برآن شد که اطلاعات جامع و مفیدی در مورد شرکت ام اس ای ارایه بدیم که مشتریان با دید بازتری انتخاب کنند.

برای اطلاعات بشتر درمورد لپ تاپ های استوک MSI و خرید میتوانید به  وبسایت آبیدر استوک مراجعه کنید و هم اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید و هم با خیال راحت خرید کنید. آبیدر استوک برای تمام محصولات مهلت تست 7 روزه به مشتریان داده تا از سالم بودن محصول اطمینان حاصل کنید

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1788
موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود